Створення бренду "з нуля"

Роботи > Створення бренду "з нуля"

Створення назви, логотипу:

Створення бренду для бутіка з продажу ексклюзивних ювелірних виробів – золото, платина, діаманти, метеорити (м.Київ, Україна).

Роботу розпочали з розробки назви бренду. Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути цікавою та легкою для запам'ятовування. Асоціюватись із тематикою, красою, дорогоцінними виробами. Мовне написання – латиниця.

Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві PALADINA.

“PALADINA” - вигадана назва, утворена від гри слів Аладін і Паладій:

Паладій - елемент періодичної системи хімічних елементів. Позначається символом Pd (лат. Palladium). Шляхетний метал платинової групи.

«Чарівна лампа Аладіна» (ALADINA) - арабська казка, в якій глечик із Джином був із чистого золота. З давніх-давен цей метал представляє величезну цінність, особливо в країнах Сходу. Таким чином, якщо йдеться про таємницю та виконання бажань, можна порівняти ювелірний бутік з місцем, в якому виконуються ваші мрії – купівля ексклюзивних ювелірних виробів.

Асоціація назви: шляхетні та дорогоцінні вироби.


До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і образ, що запам'ятовується. Головне – це простота у способі майбутнього нанесення цього логотипу на різні поверхні – вивіску, бирку ювелірних виробів, візитку, пакет тощо.

Знак розробленого логотипу виконаний у вигляді абстрактної фігури схожої на ювелірну прикрасу, в яку вписано чотири літери “Р” – перша літера назви бренду.

Колірне рішення логотипу виконане в чорному, сірому та золотистому кольорі. Чорний колір логотипу відображає строгість і чудово поєднується з рештою, підкреслюючи і виділяючи головне – високий статус бутика з продажу ексклюзивних ювелірних виробів.

Сріблястий колір відображає метали платинової групи, порядок, працьовитість, дисципліну, серйозність та діловий підхід у бізнесі. Золотий – колір золота, лідерства, розкоші та традицій. Відображає надійність та високу якість виробів.

Шрифтове написання назви “PALADINA” у логотипі розроблено дизайнерами нашої студії та адаптовано під загальний стиль бренду. Для розшифровки діяльності було використано в логотипі дескриптор “Diamonds & Jewellery”.




Створення фірмового стилю:

Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який відображає красу та стиль бренду. В рамках замовлення було розроблено стандартний набір документів: візитні картки, конверт, фірмовий бланк, пакет та багато іншого. Основною відмінністю стилю є строгість, запам'ятовуваність і елегантність.



Розробка бренду бука:

Протягом двох тижнів було виконано завдання щодо створення та погодження бренд бука. Особливу увагу Замовник просив приділити опису логотипу та його нанесення на різні площини, опис фірмового стилю, з яким відвідувач зустрінеться в інтер'єрі бутика, на бірках виробів, одязі персоналу та інше.



 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98