Створення назви, логотипу:

Розробка назви для компанії з доставки піци (Україна).
Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути сучасною, молодіжною, цікавою та легкою для запам'ятовування. Назва не повинна прямо асоціюватися з піцою. Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві Frendo.
Назва бренду утворена від словосполучення:
Friend (англ.) - друг.
Do (італ.) – робити, обслуговування, веселощі.
Піца зроблена як для друзів – смачно, весело та яскраво.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і образ, що запам'ятовується. Головне – це простота у способі майбутнього нанесення цього логотипу на різні поверхні – коробку, транспорт тощо.
Знак розробленого логотипу виконаний у вигляді смайлика, в якому очі – це помідор та сир як одні з основних інгредієнтів піци.
Колірне рішення логотипу виконане в сірому, жовтому та червоному кольорах. Сірий – безпека, надійність, гідність, завершеність, практичність. Жовтий – це світло сонця, інтелекту, інтуїції. Він викликає приємні відчуття та символізує рух, радість та оптимізм, що дуже важливо у сфері послуг. Червоний колір логотипу відображає смак, інновації, стабільність та лідерство бренду.
Шрифтове написання назви “Frendo pizza” розроблено дизайнерами нашої студії та виконане у строгому стилі.





