Створення назви, логотипу:

Розробка назви для салону краси (м.Київ, Україна).
Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути цікавою та легкою для запам'ятовування. Асоціюватися з тематикою салону, смаком, стилем та красою. Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві Jolicate.
“Jolicate” - вигадана назва, утворена від слів:
Joli (фран.) - гарний, привабливий, гарненький.
Delicate (англ.) - ніжний, вишуканий, витончений.
Гарна та звучна назва, яка відображає Ваш вишуканий та привабливий образ після відвідування салону краси. Назва плавна, демократична та універсальна і розрахована як на жінок, так і на чоловіків.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і образ, що запам'ятовується. Головне – це простота у способі майбутнього нанесення цього логотипу на різні поверхні – вивіску, візитку, пакет тощо.
Знак розробленого логотипу виконаний у вигляді абстрактної фігури, схожої з одного боку на сонце, з іншого – на око людини. Загальний сенс знака – створення краси.
Колірне рішення логотипу виконане в темно-коричневому та золотистому кольорі. Коричневий колір відбиває шляхетність і чудовий смак. Золотий – колір лідерства, розкоші та традицій. Відображає надійність та високу якість послуг салону краси.
Шрифтове написання назви Jolicate в логотипі розроблено дизайнерами нашої студії та адаптовано під загальний стиль бренду.



Створення фірмового стилю:
Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який відображає красу та стиль бренду. В рамках замовлення розроблено стандартний набір документів: візитні картки, конверт, фірмовий бланк, пакет. Основною відмінністю стилю є строгість, запам'ятовуваність і елегантність.




