Створення назви, логотипу:
Розробка назви для мережі магазинів з продажу фермерської продукції - курятина українського виробництва, яка виготовляється та доставляється в точки продажу відповідно до міжнародних стандартів якості та безпеки. На підприємстві використовується лише сучасна техніка. Компанія - виробник якісного та корисного курячого м'яса несе відповідальність за всі етапи його виготовлення.
Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути цікавою та легкою для запам'ятовування. Асоціюватись із тематикою бренду (можливо смаком, якістю тощо). Мовне написання – кирилиця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві ЛАДНА КУРОЧКА.
Назва бренду “ЛАДНА КУРОЧКА” утворена від слів:
ЛАДНИЙ:
1. Те саме, що гарний; гарний, добрий.
2. Добре, удачно, акуратно зроблений, виконань.
3. Пройнятий доброзичливістю, приязню, ласкою; лагідний, нижній.
4. Злагоджений, гармонійний.
Значення слова Ладно (рус., укр.):
1. Відповідно, зручно.
2. Спокійно, мирно, добре.
3. Добре зроблено, слушно.
4. Успішно, вдало.
4. Акуратно.
5. Добре.
КУРОЧКА (рус., укр.) – курка.
Назва говорить про якісно виготовлені продукти харчування, зроблені з ніжністю та турботою - добротна продукція.
Назва легко запам'ятовується, однаково пишеться та вимовляється українською, російською мовами.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і образ, що запам'ятовується. Головне – це простота у способі майбутнього нанесення логотипу на вивіску.
Знак логотип виконаний у вигляді стилізованої курочки. Колірне рішення логотипу виконане в жовтому, помаранчевому та червоному кольорах. Жовтий – це світло сонця, інтелекту, інтуїції. Він викликає приємні відчуття та символізує рух. Помаранчевий колір логотипу відображає оптимізм, життєлюбність та радість, що дуже важливо у сфері послуг. Червоний колір логотипу відображає інновації, стабільність та лідерство бренду.
Шрифтове написання назви “ЛАДНА КУРОЧКА” у логотипі розроблено дизайнерами нашої студії та адаптовано під загальний стиль бренду. Для розшифровки діяльності було прийнято використовувати у логотипі дескриптор ФЕРМЕРСЬКА ПРОДУКЦІЯ.
Розробка фірмового стилю:
Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який відображає натуральність бренду. В рамках замовлення розроблено стандартний набір документів: візитні картки, конверт, фірмовий бланк. Розроблений фірмовий стиль, що складається з елементів яскравого літнього лужка, відображає природність і високу якість фермерської продукції. Основною відмінністю стилю є запам'ятовуваність.