Створення назви, логотипу:

Розробка назви для французької кондитерської pâtisserie (Україна, м. Київ, ЖК Новопечерські Липки). У закладі готують дуже смачні десерти та напої лише з органічних натуральних продуктів. Тут можна замовити тістечка, шоколадні цукерки, повітряні макаруни ручної роботи та сповна насолодитися атмосферою Франції. Кондитерська патисері працює без вихідних, а також пропонує послуги з виготовлення ласощів на замовлення та доставки солодких подарунків додому.
Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути цікавою та легкою для запам'ятовування. Асоціюватись із тематикою бренду (можливо смаком, красою, любов'ю до своєї справи). Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві Delizé.
Назва бренду “Delize” утворена від слів:
Delizia (італ.) - насолода.
Delicious (фран.) – дуже смачний.
Delicate (англ.) - вишуканий, витончений, майстерний, витончений.
Вершину кулінарного мистецтва Франції протягом багатьох століть вінчають вишукані солодощі. Створення дивовижних і унікальних солодощів - це творчість, що приносить радість, це вираження любові до людей і своєї справи. Коротка та смачна назва “Delize” на французький манер повною мірою відповідає поставленому завданню.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і образ, що запам'ятовується.
Знак логотипу виконаний у вигляді трьох круглих елементів, у кожний з яких вписано один із виробів кондитерської: тістечко-капкейк, цукерка ручної роботи, круасан у вигляді півмісяця.
Шрифтове написання назви у логотипі “Delizé pâtisserie” розроблено дизайнерами нашої студії та адаптовано під загальний стиль бренду.
Пошук кольорового рішення для цього проекту виявився захоплюючим і дуже непростим. Ми перебрали багато поєднань кольорів і зупинилися на сірому, рожевому та золотистому кольорі. Сірий колір логотипу відображає суворість та солідність закладу. Рожевий колір відображає любов, пристрасть та красу. Золотий – колір лідерства, розкоші та традицій. Відображає надійність та високу якість продукції.







Створення фірмового стилю:
Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який відображає красу та витонченість бренду. В рамках замовлення розроблено стандартний набір документів: візитні картки, фірмовий бланк, конверт, пакет. Розроблений фірмовий стиль виконаний в одному із фірмових кольорів – рожевому. Цей колір відображає велику любов до своєї справи та піклування про якість виробів.






