Розробка назви для бренду заготівлі ключів
Створення назви:
Розробка назви для бренду заготівлі ключів. Це ключ, який не має секретності, призначений для виготовлення дубліката ключа, який має певну секретність.
Основні побажання Клієнта були такими – назва має бути строга, солідна, цікава і легка для запам'ятовування. Асоціюватись із сферою діяльності (ключі, двері, замки). Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві BRONSTA.
BRONSTA - вигадане слово.
Назва співзвучна зі словом БРОНЬ (броньовані двері), і відображає високу надійність та якість виробу.
Однотно читається та вимовляється всіма мовами.
Якщо ви хочете зробити дублікати ключів, то вам знадобляться якісні заготовки для них, якими є бренд BRONSTA. Заготівля вертикального ключа - це полотно, що готове до нарізки. Такий ключ має головку та борідку, але на ньому ще немає вирізів під конкретний замок, тому будь-який майстер може швидко виготовити дублікат. Як правило, від обраної «болванки» залежить те, наскільки міцним буде майбутній виріб і як довго він прослужить. У більшості випадків працівники майстерень з виготовлення ключів використовують найдешевшу сировину, тому дублікати швидко ламаються.BRONSTA — це перевірений часом бренд заготівель для ключів, продукцією якого користуються провідні виробники замків.



