Створення бренду "з нуля"

Роботи > Створення бренду "з нуля"

Створення назви, логотипу:

Розробка назви для торгової марки домашнього одягу, homewear (Україна). Домашній одяг: жіночий, чоловічий, дитячий. Серед виробів – сукні, лосини, футболки, шорти, майки, штани, кофти тощо.

Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути цікавою, унікальною та легкою для запам'ятовування. Асоціації – будинок, сім'я, діти, сімейні цінності, домашнє тепло та затишок, радість, щастя. Мовне написання – латиниця.

Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві VESTAF.

“Vestaf” – вигадана назва, утворена від слів:

VESTA (лат.) - покровителька домівки в Стародавньому Римі.

VERY (англ.) - дуже, дуже, сильно.

STABILITY (англ.) – стабільність, сталість (затишна домашня атмосфера).

STAFF (англ.) – особовий склад (члени сім'ї).

Закінчення F від Family (англ.) - Сім'я, сімейство; рід.

Назва відображає дуже комфортний бренд для дому (для членів усієї родини) – зручний домашній одяг.



До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простотою у використанні і образ, що запам'ятовується, що відображає будинок, домашнє вогнище, комфорт, якість. Головне – це простота у способі майбутнього нанесення цього логотипу на різні поверхні.

Логотип складається з: знака у вигляді з'єднання Символу Роду та богині кохання Лади.

Символ Рода - небесний знак Рода-Породителя. Цей слов'янський символ ототожнює сонячну енергію. Хоча в його основі - Сонце, але промені схожі швидше на пелюстки вогню, що горить у домашньому осередку. Знак символу Рода є схематичним зображенням галактики, символом вічного круговороту Всесвіту. Відзначена особливість знака наголошує на його сакральності для древніх слов'ян. Символ Рода один із найуніверсальніших оберегів, дарує захист і особливо гарний у далеких мандрівках.

Лада - богиня кохання, покровителька шлюбів, домашнього вогнища, богиня юності, краси, родючості.




Кругла форма знака логотипу означає цілісність, безперервність, досконалість, що побічно характеризує торгову марку як єдину, солідну та якісну.

Колірне рішення логотипу виконане з використанням жовто-жовтогарячого (золотого) та темно-червоного кольору. Золотий колір передає високу якість, стабільність та довіру. Темно-червоний колір відображає інновації, стабільність та лідерство бренду.

Шрифтове написання назви “Vestaf” у логотипі розроблено дизайнерами нашої студії та адаптовано під загальний стиль бренду.




Відгук:

П.І.Б.: Сущевська Наталія Юріївна

Компанія: ТМ “VESTAF”

Посада: Власник

Країна, місто: Україна

Велике дякую всій команді LogoMaster Studio за виконану роботу. Хочу сказати, що отримала гарний та якісний результат у розробці логотипу та неймінгу. Особливо хочу відзначити професіоналізм керівника студії Андрія у роботі з клієнтом. Тому що коли клієнт ще сам не знає, чого він хоче, як це було зі мною, то Андрій професійно ставить потрібні питання, дає вірні напрямки, підказує, з якими труднощами надалі можна зіткнутися і завжди враховує індивідуальність клієнта.

У результаті клієнт отримує те, що хоче. Та й немало важливо це терміни, моє замовлення було зроблено у встановлені терміни і жодного разу не було затримки. Я задоволена результатом і впевнено можу рекомендувати цю компанію.

 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98