Створення назви, логотипу:

Розробка міжнародної назви бренду для фасованих в упаковки горіхів - фундук, мигдаль, волоський горіх (виробництво та фасування - Україна). Горіхи будуть продаватися в Європі, Середній Азії та США.
Основні побажання Клієнта були такими – назва має бути унікальною (тобто у світі не повинно бути аналогічного бренду + вільний домен для сайту .com). Назва має асоціюватися з тематикою бренду, солідністю та якістю продукції. Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві FLARINO.
Назва бренду FLARINO утворена від об'єднання слів:
FLAVOUR (англ.)
- смак, присмак
- аромат, запах
- особливість, пікантність.
ARIA (англ.) – арія.
Назва говорить про арію (симфонію) унікального смаку та високої якості горіхів.
Бренд асоціюється зі смаком та ароматом (тобто з продукцією для їжі). У ньому є своя особливість, свій індивідуальний підхід при вирощуванні, переробці та реалізації горіхоплідних культур (фундук, мигдаль, волоський горіх).
Гарне і м'яке слово, що відображає високий рівень бренду.
До логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простотою у використанні та образ, що запам'ятовується. Головне – це простота у способі майбутнього нанесення цього логотипу на упаковку.
Розроблений логотип виконаний у вигляді круглої емблеми, всередині якої знаходяться графічні елементи, горіх та назва “FLARINO”, шрифтове написання якого розроблено дизайнерами нашої студії та адаптовано під загальний стиль бренду.
Кругла форма логотипу означає цілісність, безперервність, досконалість, що опосередковано характеризує торгову марку як єдину та солідну.
Колірне рішення логотипу виконане з використанням золотого кольору для передачі високої якості горіхів. Золотий – колір багатства, стабільності та довіри.



