Створення назви, логотипу:
Розробка назви для компанії, яка займатиметься продажем цементу оптом та в роздріб марок М500, М400 по Києву та області (Україна).
Основні побажання Клієнта були такими - у назві має бути слово "ЦЕМЕНТ". Назва має однаково писатися українською та російською мовами. Мовне написання – кирилиця та латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві ЦЕМЕНТЕКС/CEMENTEX.
CEMENTEX - вигадана назва компанії утворена від слів:
CEMENT (англ.) – цемент.
TEX (англ.) - текс (фіз.), одиниця лінійної щільності.
Назва відображає тематику діяльності компанії. Слово викликає довіру, що добре відбиватиметься на купівельній спроможності товару.
CEMENTEX - технологічна та сучасна компанія, яка використовує у своїй роботі сучасні підходи та пропонує найкращий цемент.
ЦЕМЕНТЕКС - надійне, цікаве та добре запам'ятовуване слово для компанії з продажу цементу.
Головна цільова аудиторія - виконроби, забудовники, будівельники, магазини будматеріалів, підприємці, всі люди, пов'язані з будівництвом та виробництвом на основі цементу. Таким чином, назва компанії буде дуже добре зрозуміла для них і легко запам'ятовується.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простотою у використанні та образ, що запам'ятовується. Логотип складається із знака у вигляді мішків цементу на піддоні та назви “CEMENTEX”.
Кольорове рішення логотипу виконано з використанням чорного, сірого та жовтого кольорів. Сірий колір – колір цементу, а жовтий і чорний кольори, що найчастіше вживаються в будівельній тематиці.
Шрифтове написання назви “CEMENTEX” у логотипі розроблено дизайнерами нашої студії та адаптовано під загальний стиль бренду.
Створення фірмового стилю:
Фірмовий стиль відображає солідність бренду. В рамках замовлення розроблено стандартний набір документів: візитні картки, конверт, фірмовий бланк. Основною відмінністю стилю є простата і строгість.