Створення назви, логотипу:

Компанія займається виробництвом та продажем натурального косметичного продукту - мильної основи (Україна, Івано-Франківська область).
Основні побажання Клієнта були такими: назва має бути цікавою, запам'ятовуваною та зрозумілою для широкої аудиторії людей (як в Україні, так і за кордоном). Асоціюватись із здоров'ям, якісним натуральним косметичним продуктом, виготовленим у Карпатах. Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві Delicate Organic.
Назва утворена від слів:
DELICATE (англ.):
- вишуканий, тонкий, витончений
- майстерний, витончений, тонкий
- ніжний.
Ніжна мильна основа, на основі якої можна виготовити вишукане авторське мило. ORGANIC (англ.) – натуральний; екологічно чистий; отриманий без застосування хімічних добрив, консервантів.
У дослівному перекладі - це натуральна та екологічно чиста органічна косметика для здорового способу життя. По суті – це омолодження тіла людини, мильна основа лише з натуральних компонентів без використання шкідливих для організму речовин. Назва "Delicate Organic" легко запам'ятовується. Так само читається і вимовляється всіма мовами.
ДОВІДКА: Мильна основа - це продукт, який ідеально підходить для виготовлення мила ручної роботи. Це, фактично, готове мило, що не містить запаху та кольору. За допомогою цього напівфабрикату можна створити власне ексклюзивне мило в домашніх умовах, витративши мінімум зусиль. Мильна основа складається з води, лугу, гліцерину, масел і поверхнево активних речовин (вони дають милитися і видаляти бруд зі шкіри).
До розробки логотипу Замовником були висунуті наступні умови – цікавий та незабутній дизайн, що відображає тематику бренду та країну виробництва продукції.
Створений логотип виконаний у вигляді старовинного орнаменту української вишивки, який своїм походженням та традиціями сягає корінням у глибину століть. Символіка орнаментів української вишивки збігається з візерунками, якими прикрашали посуд стародавніх поселенців України доби трипільської культури.
За мотивами виконання, орнаменти української вишивки діляться на три основні групи, а саме: рослинні, геометричні та зооморфні. Дані елементи візерунків відображають вірування та поклоніння наших предків різним культам.
Розроблений логотип створений на основі рослинного орнаменту – листя та краплі води. У ньому закладено культ поклоніння рослинам та природі. Загальний вигляд логотипу відображає країну виробництва продукту – Україна, а також натуральність та екологічність мильної основи. Пошук кольорового рішення для цього проекту виявився захоплюючим і дуже непростим. Ми перебрали багато поєднань кольорів і зупинилися на зеленому та блакитному кольорі.
Зелений колір дуже різноманітний за відтінками, тому значення зеленого кольору не описати в двох словах. Він складений із синього та жовтого кольорів, тобто Небес та Землі, тому цей колір має майже містичні властивості. У християнстві значення зеленого кольору – це весна, природа та рослинність.
Саме життя, природа, гармонія – ось що безпосередньо означає зелений колір у цьому логотипі. Крім того, саме цей колір прийнятий у всьому світі як найбезпечніший.
Зелений у психології є символом м'якості та спокою, він заспокоює та створює відчуття гармонії та довіри.
Блакитний – колір води, чистоти та легкості, він говорить про надійність та стабільність бренду.
Шрифтове написання назви в логотипі розроблено дизайнерами нашої студії.
Створення бренду (назва, логотип, стиль) натурального косметичного продукту – мильної основи було виконано протягом одного місяця.




