Брендинг на основе названия Клиента

Роботи > Брендинг на основі назви Клієнта

Розробка логотипу:

ТОВ «Баварія» під торговою маркою “Баварія” виробляє широкий асортимент ковбасних виробів та м'ясних делікатесів високої якості, що виготовляються на німецькому устаткуванні. Білоцерківський м'ясокомбінат є одним із найкращих підприємств області та входить до складу провідних підприємств України, про що свідчать нагороди та дипломи, отримані компанією протягом усього періоду діяльності.

До нас у студію звернулися за розробкою логотипу, фірмового стилю та дизайну етикетки для ТМ “БІЛОЦЕРКІВСЬКІ КОВБАСИ”. Основне завдання – розробити логотип, з урахуванням створеного нашою студією у 2015 році логотипу ТМ “Баварія”, а саме - розробити ідентичний шрифт написання назви та використовувати в логотипі стилізовану букву “Б”, яка в даний час є елементом бренду “Баварія”, що запам'ятовується.

Таким чином, візуальний образ бренду “БІЛОЦЕРКІВСЬКІ КОВБАСИ” є одним із напрямків виробництва компанії «Баварія», що на пряму передає новий розроблений логотип.

Для того, щоб зробити продукцію більш привабливою, продаваною та стильною, на етикетці використовується золоте тиснення. Такі елементи друку додають етикетці більш елітарного та дорогого зовнішнього вигляду, підкреслюють ексклюзивність продукції та її якість. У покупця автоматично формується образ дорогого та якісного продукту.

Красива етикетка на ковбасу не тільки дозволяє ефективно виділяти продукцію на тлі конкурентів, а й якісно привертати увагу споживчої аудиторії. Важливо розуміти, що за рахунок якісної та оригінальної етикетки формується майбутній попит цільової аудиторії.





 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98