Створення назви, логотипу:

Розробка міжнародної назви для ріелтерської компанії (Austria, Vienna), яка в майбутньому так само займатиметься девелоперською діяльністю (керівники мають досвід управління великими проектами: від проектування до успішного завершення та обслуговування об'єктів).
>Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути унікальною (тобто у світі не повинно бути аналогічних компаній + вільний домен для сайту .com). Назва має асоціюватися з тематикою діяльності, солідністю, успіхом, інноваційним підходом до ведення бізнесу, європейськими цінностями та культурою. Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві Sotherra.
Sotherra (Сотерра) - новостворене вигадане слово. Походить від слів:
Soter (латинь) - рятівник.
Sotan (нім.) - подібний, такого роду, благородний.
Sottocapo (італ.) - заступник, помічник.
Terra (лат.) – земля, територія.
Назва повною мірою відображає тематику ріелторської та девелоперської компанії. Це компанія, яка допомагає підібрати потрібний об'єкт, веде усі роботи як ваш помічник.
Sotherra - красиве і незабутнє слово, яке викликає довіру, а також відображає професіоналізм бренду.
Головною метою компанії є надання широкого спектру послуг, зокрема. залучення інвесторів на фінансування великих девелоперських проектів біля всієї Європи. Продаж готових об'єктів є супутнім бізнесом. Також компанія планує допомагати в бізнес-імміграції на території ЄС, щоб партнери компанії могли перевезти свою сім'ю в безпечну, екологічно чисту, розвинену державу.
Створення міжнародного бренду для ріелтерської та девелоперської компанії (Real Estate and Development) було здійснено протягом одного місяця.



