Редизайн логотипу:

"VIC-TAILOR" – український виробник спецодягу та взуття. В Інтернет-магазині компанії можна замовити та придбати військовий одяг та аксесуари із відмінних матеріалів високої якості. Також магазин пропонує великий перелік товарів для полювання та риболовлі.
До нас у студію звернулися за редизайном логотипу, створенням слогана, фірмового стилю та бренд бука. Робота почалася з приведення логотипу до "нормального вигляду" (логотип був розроблений раніше якимись умільцями навіть не у векторному форматі).
Основне завдання – залишити загальні форми логотипу незмінними, але розробити правильну побудову логотипу, а так само зробити його простим для використання на різних носіях за допомогою зменшення кількості кольорів та графічних елементів.


Створення слогану:
Розробка фірмового стилю:
Фірмовий стиль українського виробника спецодягу та взуття був розроблений з урахуванням національної символіки та кольору. Фірмовий стиль відображає позитивний та привабливий характер бренду. Після розробки базового фірмового стилю на основі візитних карток, бланків та конвертів було розроблено бренд бук.



Розробка бренду бука:
Протягом місяця було виконано завдання щодо створення та погодження бренд бука. Особливу увагу Замовник просив приділити опису логотипу та його нанесення на різні площини, створення фірмового стилю, зовнішньої реклами.
Структура бренду бука для виробника спецодягу та взуття:
- 1. Основні константи
- 1.1. Логотип
- 1.1.1. Стандартне відображення
- 1.1.2. Масштабно-координатна сітка
- 1.1.3. Колірні рішення
- 1.1.4. Правила використання
- 1.1.5. Неприпустимі варіанти використання
- 1.2. Фірмовий блок
- 1.2.1. Пропорції
- 1.2.2. Колірні рішення
- 1.2.3. Правила використання
- 1.2.4. Неприпустимі варіанти використання
- 1.3. Фірмові кольори
- 1.4. Фірмові шрифти
- 2. Ділова документація
- 2.1. Бланк
- 2.2. Візитка
- 2.3. Конверт
- 2.4. Папка
- 3. Корпоративний дизайн
- 3.1. Зовнішня реклама
- 3.1.1. Білборд


Розробка дизайну білдорда:
