Створення назви, логотипу:
Розробка назви для компанії м. Київ (Україна), яка займається виготовленням та встановленням металопластикових конструкцій (вікна, двері та інше).
Основні побажання Клієнта були такими - назва має добре і красиво звучати та ставитись до сфери діяльності компанії. Асоціюватись з надійністю, комфортом, якістю, екологічністю. Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві FORTECO.
Новостворене слово, що походить від:
FORTIS (латинь) - сильний, міцний, надійний.
ECO- (англ.) - еко- (пов'язаний з екологією, навколишнім середовищем).
CONSTRUCTION (англ.) - будівництво (будівництво, будівельні роботи).
Приставка ECO також є початковою частиною слова:
ECONOMICAL (англ.) - ощадливий, економічний, економний.
Суть назви: надійні металопластикові конструкції.
Встановивши сучасні вікна та двері – ви насамперед скорочуєте витрати, пов'язані з теплом у приміщенні.
Компанія, яка використовує у своїй роботі інновації (ЕКО тематика – будівництво екологічно чистих об'єктів, зараз дуже популярна на Заході, багато компаній починають використовувати цю фішку у своєму позиціонуванні на ринку та на відміну від конкурентів).
Та сама назва, морфологічно пов'язана зі словом КОМФОРТ (коли зроблено якісну установку вікон та дверей – людині комфортно в приміщенні).
Слово нагадує знайому ТМ, яка викликає довіру.