Створення назви, логотипу:

Розробка назви гастронома (Київ, Україна).
Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути цікавою та запам'ятовуваною. Асоціюватися з великим вибором продукції, якістю, європейським підходом у роботі та обслуговуванні покупця. Мовне написання – кирилиця. Назва має обов'язково однаково читатися та вимовлятися українською та російською мовами (написання – без українських літер).
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві ГРОСТ.
Придумана назва для бренду походить від слів:
GROSS (англ.) – великий, великий. Відображає великий вибір товару.
Також у назві зашифрована абревіатура ГОСТ - символ якісної продукції.
ГРОТ (фр. grotte від італ. grotta) - неглибока печера (використовувалася іноді для зберігання продовольства).
РОСТ – зростання прибутку, благополуччя магазину.
У назві закладено фінансовий успіх та процвітання магазину.
ГРОСТ – це новий та сучасний гастроном. Тут представлено широкий асортимент продукції на будь-який смак. Доброзичливі продавці з посмішкою зустрічають усіх покупців. На прилавках гастронома широко представлені продуктові товари: м'ясна та рибна гастрономія, хліб та хлібобулочні вироби, сири та молочні продукти, бакалія, кондитерські вироби та напої та щотижня діють постійні акційні пропозиції.


