Розробка назви для ТМ питної води Україна
Створення назви, логотипу:

Розробка назви для ТМ з виробництва та продажу питної води (Україна).
Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути цікавою та запам'ятовуваною. Асоціюватися зі здоровим способом життя (здоров'ям), якістю, природою, чистотою.
Аудиторія бренду: офісні працівники, домогосподарки, пенсіонери, молодь. Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві SALVA.
SALVA (САЛЬВА) - вигадане слово.
Назва походить від salus [лат.] - здоров'я.
Бажати здоров'я - salvere jubere [лат.].
Головна ідея назви - це здорова та корисна для організму людини вода. При вимові слово викликає довіру, асоціюється з якісним продуктом і надійною послугою – доставкою води точно в термін.
При створенні логотипу бренду наголос було зроблено на запам'ятовуваність та лаконічність. Шрифт, що добре читається, колір - червоний як у європейських лідерів води, таких як:
1) «Evian» ( французький бренд мінеральної води класу преміум, що розливається з кількох джерел на околицях міста Евіан-ле-Бен, на південному березі Женевського озера. З 1970 року бренд належить компанії Danone).
2) "Vittel" (французька марка бутильованої води продається в багатьох країнах. З 1992 року вона належить Nestle. Мінеральна вода з джерела, що знаходиться в гірському регіоні Вогези, на північному сході Франції, неподалік Парижа. Розливається і доступна для лікувальних цілей та щоденного вживання з 1854 року).
Розроблений логотип SALVA виконаний у суворій манері та відображає природність та екологічність чистої води.



Розробка дизайну етикетки:


Відгук:
П.І.Б.: Ігнатов Євген Григорович
Компанія: TM "SALVA"
Посада: Директор
Країна, місто: Україна, м. Київ

Звернувся до FloMaster, з проханням придумати назву для питної води та розробити логотип! Всі мої побажання та уточнення були почуті, внаслідок чого в найкоротший термін мені надали безліч цікавих назв!
На відповідну назву було розроблено відмінний логотип!
Дякую за роботу!