Створення назви, логотипу:

Компанія працює на ринку кліматичної техніки та успішно займається питаннями влаштування систем вентиляції та кондиціонування, осушення та зволоження повітря, повітряного опалення, а також технічним забезпеченням кліматичного обладнання.
Замовником ставилося завдання розробити назву, яка відбивала сферу діяльності компанії, легко вимовлялося і писалося, т.к. з цим ім'ям (доменом) буде відкрито інтернет-магазин із продажу супутніх товарів.
Після розгляду різних варіантів, обговорень та опитування цільової групи споживачів продукції клієнт зупинився на назві VARMA.
Придумане слово, дуже схоже на англійську: warm – що означає: теплий, що зберігає тепло, надійний, міцний.
Так само ім'я ВАРМА носила одна з Богинь вітру.
Розроблена назва повністю відображає спеціалізацію компанії - вентиляцію та кондиціювання, а також повітряне опалення.
Створення фірмового стилю, поліграфії:
