Розробка логотипу:
У нашу студію звернулися за створенням логотипу та упаковки японської ТМ “Переможний меч”. У буквальному перекладі з японської мови: «меч, що перемагає» або «меч для перемоги» (японська філософія бойових мистецтв).
Логотип виконаний у трьох кольорах – червоному, білому та чорному. У Японії чорний колір – це колір радості. Білий - божественний колір, символ світла, чистоти та істини. Червоний колір рятує від злих сил, хвороб, бід, символізує любов, силу та мужність. Крім того, червоний – колір життя.
На задньому фоні присутній елемент прапора Японії - велике червоне коло, що втілює сонце, що сходить. Згідно з легендою, традиція цього прапора бере початок у XIII столітті, від часу монгольського вторгнення до Японії. Прапор був запропонований японському імператору, який вважається нащадком богині Сонця, буддійськими ченцями.
Шрифт назви ТМ “Переможний меч” – строгий, з гострими елементами, що відбивають японський меч. Загальний вигляд логотипу відображає країну виробника ТМ, силу та мужність рибалки.
Розробка дизайну упаковки:
З урахуванням особливості логотипу та колірного рішення були розроблені дизайни упаковки для силіконових приманок та гачків. Фон виконаний у вигляді лусочок риби, щоб звернути на себе увагу і відразу показати сферу застосування та використання.
Для силіконових приманок використовується блістерна упаковка - практична сучасна упаковка з полімерних плівок (ПЕТ, ПВХ, полістирол) різної щільності. Головною перевагою блістерної упаковки є її міцність та прозорість.
В даний час сучасний підхід до оформлення товару вирішує все – продаж та місце на ринку. Якісна та креативна упаковка не тільки захищає товар від псування, а й прикрашає його, а також привертає погляд клієнта. Упаковка була розроблена з урахуванням усіх сучасних тенденцій та побажань клієнта, а також з урахуванням економії місця та, безумовно, з високими стандартами якості.
Ловися рибка велика та маленька!