Пропозиції за редизайном логотипу:

У нашу студію звернулися за редизайном логотипу та створенням дизайну етикетки шкарпеток ТМ “ЖИТОМИРСЬКА ПАРА”.
Новий логотип повинен бути простим, незабутнім і добре читатися на невеликій етикетці. У процесі роботи Клієнту було запропоновано різні концепції дизайну логотипу, а потім і самої етикетки. Найбільш оптимальний варіант логотипу було доопрацьовано, і під нього було створено етикетку.
Вся продукція торгової марки відрізняється справді оригінальним дизайном та неперевершеною якістю. Шкарпетки виготовляються тільки із застосуванням натуральних матеріалів - бавовна зі спеціальним оздобленням неймовірно комфортні, і звичайно приємні, як на дотик, так і на погляд.
Компанія дуже пишається своєю продукцією, тому що чоловічі шкарпетки - це необхідний елемент гардеробу, який використовується практично 365 днів на рік. Ідеальна форма, лаконічний малюнок, висока та зручна гумка, яка точно дає людині впевненість у тому, що з-під правильної довжини буде виглядати тільки ідеальна смужка шкарпеток, а це, погодьтеся, невід'ємна частина справжнього стилю та уваги до деталей.
Слоган ТМ “ЖИТОМИРСЬКА ПАРА” звучить як: Купуйте якісне – носіть із радістю!
Концепція розробки дизайну етикетки:
