Редизайн логотипу:

В даний час у світі існують сотні різних заправок для салатів - від класичних до найекзотичніших. До нашої студії звернулися за створенням логотипу та етикетки для нової ТМ Fresh Dressing – соуси для салатів. З англійської назва дослівно перекладається як - Свіжа Заправка або Свіжий соус. На Заході дуже часто зараз соуси називають – дресинг.
Оскільки назва для широкої аудиторії відразу може бути не зрозуміла, було прийнято рішення в логотипі максимально відобразити специфіку діяльності майбутнього бренду. У вірній частині логотипу зобразили салатний лист, а в нижній миску для змішування соусу і салату. Шрифт Fresh Dressing - унікальний і за своїм зображенням нагадує соус, який виливається зі баночки.
На другому етапі були розроблені етикетки для чотирьох різних соусів: чорний кунжут, лимон та гірчиця, малина та базилік, імбир та кунжут. Дизайн етикеток виконаний у єдиному стилі – де верхня частина відбиває інгредієнти кожного соусу, а нижня частина – однакова всім. Було підібрано яскраві картинки, які залучатимуть споживача та виділяються на полиці магазину.
Багато з соусів, універсальні, але деякі найкраще підкреслять і облагородять смак певних продуктів. ТМ Fresh Dressing для ринку України підібрала найпопулярніші у всьому світі варіанти таких соусів.
Приємного апетиту!
Розробка дизайну етикетки:



