Створення назви, логотипу:

Розробка назви для компанії м. Одеса (Україна), яка є виробником вхідних броньованих дверей.
Побажання до розробки назви: слово повинні бути легко запам'ятовуються, не складним і нести в собі інформацію про продукт та його властивості.
Після розгляду запропонованих варіантів, Замовник зупинився на назві ФЕРАН/FERAN.
Це вигадане слово утворене від слова ferreus [латина] - сталевий. У таблиці Менделєєва (яку знають усі зі школи) під номером 26 йде елемент Fe (залізо).
Таким чином, підсвідомо, на початку назви компанії закладено матеріал – залізо та під час вимови чи прочитання FERAN люди розумітимуть, що йдеться про ТМ, вироби якої (бронедвері) міцні та виготовляються з цього матеріалу.
Розроблена назва ФЕРАН відображає основні побажання Клієнта до звучання та безпосередньо відображає сферу діяльності компанії.
Створення слогану:

Створення сайту:


Створення фірмового стилю, поліграфії:

Відгук:
П.І.Б.: Безверхній Сергій Олексійович
Компанія: Компанія "Феран"
Посада: Керівник компанії
Країна, місто: Україна, м. Одеса

Роботою зі створення бренду залишився дуже задоволений. Надали багато варіантів назви ТМ і логотипу. Дуже важко було зробити вибір на користь якогось із них, хотілося вибрати все.
Сайт зробили дуже швидко та професійно.
Придумали цікавий дизайн каталогу продукції.
Рекомендуємо!