Назва дитячого харчування логотип упаковка дизайн
Розробка назви, логотипу:
Розробка міжнародного бренду дитячого харчування: назви, логотипу, персонажа, фірмового стилю та дизайну упаковки. Виробник: Baby Food Factory LTD, Dobanovci, Сербія.
Роботу розпочали з розробки назви бренду. Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути цікавою, веселою та легкою для запам'ятовування. Асоціюватися з тематикою бренду та високою якістю продукції. Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві Biggi Diggi.
Назва Biggi Diggi походить від скорочення слів:
Biggish (англ.) - досить великий.
Digger (англ.) - копальник.
“Biggi Diggi” - ігрова та весела назва, заснована на тематиці їжі. Відбиває самостійну дитину, яка вже з раннього віку колупає (копає) кашу або пюре ложкою з великою старанністю, пізнаючи цей світ.
Назва “Biggi Diggi” схожа на ігровий вигук, який батьки вимовляють з бажанням порадувати дитину, пограти з нею, привернути увагу. Таким чином, харчування для дитини асоціюватиметься з чимось хорошим, приємним, веселим та цікавим.

До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простотою у використанні та образ, що запам'ятовується. Після детального обговорення різних варіантів Замовник затвердив наведений нижче варіант логотипу, у якому дві руки (тата і мами) утворюють серце – символ турботи і великої любові до своєї дитини.
Малиновий колір у логотипі дитячого харчування асоціюється з енергією, радістю та жвавістю. Він підкреслює веселощі та радість, які діти відчувають під час їжі чи гри. Також він асоціюватиметься з жіночністю та ніжністю, що дуже добре підходить для продуктів дитячого харчування.
Шрифтове написання назви “Biggi Diggi” розроблено дизайнерами нашої студії та виконане у строгому стилі.






Розробка дизайну упаковки:
Для створення ефективного та продаючого дизайну упаковки дитячого харчування важливо враховувати такі фактори:
Цільова аудиторія: розуміння цільової аудиторії, у разі — батьків маленьких дітей, є ключовим. Дизайн повинен привернути увагу батьків, створивши у них впевненість як продукт та його безпеку для дитячого споживання. У той же час упаковка повинна бути привабливою та цікавою для дітей, щоб вони були зацікавлені її уважно розглянути.
Характеристики ринку: у рамках даної роботи було проведено аналіз ринку дитячого харчування України та Європи, включаючи тенденції споживання, переваги батьків, конкурентні продукти та їх упакування. Це дозволило виділитися на тлі конкуренції та запропонувати споживачеві унікальну та привабливу пропозицію.
Безпека та якість: для батьків найважливішою є безпека та якість продукту. Упаковка має передавати ці значення через свій дизайн. Яскраві та привабливі кольори асоціюються зі свіжістю та натуральністю продукту. Створений персонаж у вигляді птаха доповнять дизайн, створюючи гарний настрій та приємні емоції. Для відмінності видів каші на кожній упаковці створено тематичні картинки смаку (вівсянка, гречка, рис, злаки, фрукти та інше).
Практичність і зручність: дитяче харчування зазвичай вимагає зручної упаковки, яку легко відкривати та використовувати. Розроблений дизайн упаковки враховує всі ці фактори.
Інформація про продукт: упаковка містить повну інформацію про продукт, його поживну цінність, склад, рекомендації щодо використання і т.д. Розроблений дизайн вміло вписує цю об'ємну інформацію (особливо на задній частині упаковки), роблячи її читальною та доступною.
"Biggi Diggi" - це бренд, який розуміє важливість здорового харчування для малюків. Дитячі каші призначені для дітей від 4 місяців і створені із турботою та любов'ю.
Правильне харчування від народження дуже важливе для здорового розвитку дитини. Каші виготовлені з найкращих натуральних інгредієнтів без штучних добавок та консервантів. Вони містять усі необхідні поживні речовини, вітаміни та мінерали, які сприяють здоровому зростанню та розвитку малюка.Якщо ви хочете отримати стильний та оригінальний дизайн, який допоможе просувати та продавати вашу продукцію, звертайтеся до студії брендингу та графічного дизайну LogoMaster®.














