Статті

Придумати гарну назву для фірми.



Придумати гарну назву для фірми — це дуже складна та кропітка робота. Крім того, дуже часто від назви залежатиме подальша доля компанії. Пам'ятаєте, про ПЕРЕМОГА (або БІДА) з геніального мультфільму про капітана Врунгеля?

Добре запам'ятовується, гарне і звучне ім'я організації може стати хорошим помічником для розвитку нової справи на початковому етапі її існування. Питання про назву потрібно вирішити до створення Статуту та початку реєстрації фірми, а саме, одразу після того, як визначитеся з організаційно-правовою формою свого нового бізнесу.

Від частини трохи простіше, якщо ви ФОП (в Україні) а не ТОВ. Якщо ви реєструватися як Фізична особа підприємець (ФОП), то офіційним найменуванням організації буде ваше прізвище. Вона проставлятиметься на всіх договорах, рахунках та інших документах, і навіть на пресі, якщо ви вирішите її завести (а це ми дуже рекомендуємо вам зробити).

Однак дуже рідко, коли прізвище власника є його брендом. Наприклад, якщо ви встановлюєте вікна або виготовляєте губки для кухні, то зазвичай використовують назву, яка відображає специфіку діяльності компанії. Безглуздо виглядатиме ваше прізвище на вивісці магазину, що продає електротовари або на етикетці виробленої продукції - шкарпеток або біжутерії. Ось тут постає питання: яка придумати гарну та милозвучну назву для вашого бренду?

Дуже важливо, щоб назва вашої торгової марки максимально відрізнялася від інших. В даний час проблема в тому, що багато великих і середніх фірм використовують у своїй діяльності, крім офіційного найменування організації, ще й зареєстровані торгові марки. Якщо ваша назва співпадатиме з ними, то вони можуть у судовому порядку зобов'язати вас змінити назву, навіть якщо вона не така сама, а просто нагадує їхній існуючий бренд. Так само судовий позов може подати і фірма, яка зареєструвала свій бренд раніше за вас, але тільки у випадку, якщо бренд повністю збігається з вашою назвою, а ви ведете один і той же бізнес. Таким чином, дуже важливо, щоб ваша назва була перевірена і потім зареєстрована у вигляді торгової марки (у вигляді логотипу).

Розробляючи назву для фірми потрібно врахувати низку факторів:

1) назва не обов'язково повинна вказувати тільки на рід діяльності (тобто, написати просто «салон вікон» або «електротовари» недостатньо, це може бути як дескриптор у майбутньому логотипі – але не більше)

2) назва не повинна бути занадто довгою (запам'ятовування назви безпосередньо впливає на бренд, коротку назву легше запам'ятати і потім набрати на клавіатурі адресу веб-сайту компанії)

3) назва повинна легко вимовлятися та читатися

4) не можна використовувати назви міст або їх частини

5) можна використовувати складові назви (типу "МегаДом")

6) можна використовувати юридичні терміни або загальновживані англомовні запозичення (company, group, trade, line, Ltd.)

7) буде дуже добре, якщо назва означає якісь конкретні поняття, і при цьому яскрава і запам'ятовується, навіть якщо до діяльності фірми вона практично не має прямого відношення.

Щороку на наш ринок приходить все більше і більше фірм. У зв'язку з цим останнім часом спостерігається тенденція винаходу та застосування як назви нових слів, жодних прямих понять не означають. З наших останніх розробок, це назва HARPA, для компанії, яка займається виробництвом клею для паперу, дерева, покриття для підлоги, миючі засоби. Основним побажанням Замовника було: створити назву англійською мовою, що запам'ятовується і легко читається, співзвучна із західними відомими брендами. Назва нічого не означає і є абстрактною.

Обов'язково враховуйте той факт, що незалежно від офіційної назви вашої фірми для магазину, товару чи послуги, Ви можете придумати гарну та унікальну назву та зареєструвати її як торгову марку, яка колись стане відомим брендом. Успіхів у цій нелегкій справі!


Замовити комплексне створення бренду в нашій студії
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98
.


 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98