Створення бренду "з нуля"

Роботи > Створення бренду "з нуля"

Створення назви, логотипу:

Розробка назви ТМ, під якою будуть вироблятися та продаватися весільні сукні (Італія). Бренд розрахований на західний ринок.

Побажання Замовника до назви: назва має бути красивою, смисловою, добре запам'ятовуваною, має бути зрозумілою для європейського споживача. Назва має добре звучати всіма мовами. Мовне написання – латиниця.

Після розгляду запропонованих варіантів, Замовник зупинився на назві LANESTA .

LANESTA - повністю вигадана назва, сконструйована на європейський манер. Гарне слово, яке дуже добре підходить для бренду весільних суконь.

У назві є складові таких слів як:

NEST [англ.]
- гніздо, сім'я
- будинок, рідне гніздо
- затишний куточок, гніздечко

НЕВЕСТА (укр.) – закінчення nesta.

У весільній сукні від LANESTA ви будите струнка та витончена як лань.

Асоціації: весільну сукню, в якій нареченій буде зручно (затишно) протягом усієї урочистості.

Вишуканий крій, якісні тканини, ручна вишивка та неповторний стиль створюють унікальну гармонію краси. Майстри, що створюють весільні сукні ТМ «LANESTA», роблять роботу якісно та з любов'ю. Всі елементи декору, які використовуються для створення вбрання, пришиті вручну. Протягом усього свята Ви виглядатимете чудово та чарівно!

An ideal Italian wedding dress - Perfection in everything

Whatever wedding look a bride chooses – tender або rock-style, solemn or epatage, innocent or intentionally sexual – the main requirement to wedding dress is the same: it must be ideal one. Does an ideal wedding dress exist?

The designers of LANESTA TM (Italy) має зробити, що такі dress does exist.

While striving for ideal, провідники Lanesta Italian brand мають місце між combination of characteristics and styles, which at first sight seem to be incompatible: classic and modern, sophistication and pathos, tenderness and hot Italian temper. Designers є придбання для most interesting і originals solutions, використовуючи досконалі tailoring технології і most luxurious fabrics of highest quality to produce їхні колекції. Такий дизайн є як єдиний denominator thought and vision of each design team member. Всі ці шпильки можуть бути названі masterpiece, і всі вони можуть бути характерними як юність і harmony of contradictions.





Створення слогану:
Perfection in everything





Відгук:

П.І.Б.: Irena

Компанія: ТМ "Lanesta"

Посада: Promozione del marchio

Країна, місто: Head office in Italy

Дуже вдячні команді FloMaster за розробку назви та логотипу торгової марки весільних суконь ТМ Lanesta. Ми дуже задоволені результатом, зі своєю роботою команда впоралася на всі сто. Креативний підхід, оперативність (все було зроблено в обумовлені терміни), прийняті до уваги всі наші рекомендації, побажання та особливості аудиторії, для кого створювався бренд.

Логотип вийшов стильним, лаконічним та сучасним, саме таким ми його хотіли бачити. Ще раз дякуємо команді, настільки організованому та структурному підходу навіть до такої складної творчої роботи - вражає, Всіх вам благ, розвитку та натхнення!!! (переклад з італійської)

 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98